joi, 5 aprilie 2012

LEGATURA RECIPROCA VINDECATOR- PACIENT

Dupa cum va puteti imagina, legatura reciproca dintre vindecatorul care examineaza si pacientul examinat este unica si adesea foarte stransa. Daca eu vin la dumneavoastra sa ma vindec si imi dau acordul sa aflati despre mine lucruri pe care le ascund cu multa grija de prietenii cei mai apropiati, sau chiar fata de mine, imi dau de asemenea acordul pentru folosirea energiei noastre reunite ca sa provocam schimbari in interiorul corpului rneu, posibil si in afara limitelor lui.
Daca ma dau pe mainile dumneavoastra, am convingerea ca veti face tot ceea ce trebuie facut, si cat se poate de calificat. Am convingerea si ca nu veti folosi informatiile pe care le-ati primit de la mine in dauna mea sau a oricarei alte persoane. Am convingerea ca daca nu stii raspunsul la unele dintre problemele mele, mi-o veti spune direct si nu va veti preface din orgoliu ca puteti vindeca, de exemplu, cancerul, atunci cand va sta in puteri doar vindecarea durerilor de cap. Am convingerea ca nu ma veti minti nici din greseala, nici in mod constient. Si stiu ca tot ce faceti, faceti cu sufletul curat.
In cazul in care dumneavoastra, ca vindecator, credeti ca este admisibil sa comiteti fapte lipsite de etica, acum este momentul cel mai potrivit sa intrerupeti lectura acestei curs si sa va ocupati de cu totul altceva mai putin impovarator. Tehnica vindecarii nu este prea complicata, dar
a fi vindecator este nevoie de ceva mult mai serios decat deprinderile tehnice sau sensibilitatea la stari psihice.

Niciun comentariu: